- Elérhetőség: Raktáron
- Cikkszám: LEGEND FORMULA 1L
- Típus: MANNOL
- Egységár: 573 Ft/liter
Az ár kizárólag a raktárkészleten lévőkre érvényes!
Innovatív energiatakarékos, alacsony viszkozitású bi-szintetikus (PAO + észterek) prémium motorolaj a turbófeltöltésű benzinmotorok legújabb modelljeihez (többpontos vagy közvetlen befecskendezéses) benzin részecskeszűrőkkel.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló bi-szintetikus alapnak és a benne található észtereknek köszönhetően kiváló kopásgátló, súrlódásgátló és extrém nyomásálló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja az összes motorrendszer hosszú és problémamentes működését, beleértve a turbóegységeket is. Hatékonyan védi a vezérműláncot a kopástól;
- Kiküszöböli az üzemanyag-levegő keverék ellenőrizetlen idő előtti begyulladását a közvetlen befecskendezésű motorokban (alacsony fordulatszámú előgyújtás vagy LSPI);
- Detergens és diszpergáló tulajdonságok és termikus-oxidációs stabilitás tekintetében felülmúlja az SN kategóriájú hasonló olajokat, hatékonyan küzd minden típusú lerakódás ellen, és tisztán tartja a motor alkatrészeit a teljes csereperiódus alatt. Hatékonyan véd a magas hőmérsékletű lerakódások ellen a dugattyún és a turbófeltöltőn, hatékonyan küzd az iszap- és lakkképződés ellen;
- Üzemanyag-hatékonyság tekintetében felülmúlja a hasonló SN olajokat egyedi összetételüknek és kiváló súrlódásgátló tulajdonságaiknak köszönhetően;
- Bi-szintetikus alacsony viszkozitású PAO + észter alap garantálja a könnyű motorindítást alacsony hőmérsékleten a kivételes indító- és szivattyúképességnek köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Optimális viszkozitással rendelkezik széles hőmérsékleti tartományban (azokhoz a motorokhoz, amelyekben ez ajánlott), ami biztosítja a stabil működést minden üzemmódban, beleértve a túlterhelést is;
- Magas termooxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
- Teljesen kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológia használatával;
- Kompatibilis az etanol tartalmú üzemanyagokkal;
- Meghosszabbított olajcsere intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokban használják.
Az európai és japán autógyártók legújabb generációinak benzinmotorjaihoz ajánlott, amelyek a fenti szabványoknak és előírásoknak megfelelően további követelményeket támasztanak a motorolajokkal szemben.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!Innovatív energiatakarékos, alacsony viszkozitású bi-szintetikus (PAO + észterek) prémium motorolaj a turbófeltöltésű benzinmotorok legújabb modelljeihez (többpontos vagy közvetlen befecskendezéses) benzin részecskeszűrőkkel.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló bi-szintetikus alapnak és a benne található észtereknek köszönhetően kiváló kopásgátló, súrlódásgátló és extrém nyomásálló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja az összes motorrendszer hosszú és problémamentes működését, beleértve a turbóegységeket is. Hatékonyan védi a vezérműláncot a kopástól;
- Kiküszöböli az üzemanyag-levegő keverék ellenőrizetlen idő előtti begyulladását a közvetlen befecskendezésű motorokban (alacsony fordulatszámú előgyújtás vagy LSPI);
- Detergens és diszpergáló tulajdonságok és termikus-oxidációs stabilitás tekintetében felülmúlja az SN kategóriájú hasonló olajokat, hatékonyan küzd minden típusú lerakódás ellen, és tisztán tartja a motor alkatrészeit a teljes csereperiódus alatt. Hatékonyan véd a magas hőmérsékletű lerakódások ellen a dugattyún és a turbófeltöltőn, hatékonyan küzd az iszap- és lakkképződés ellen;
- Üzemanyag-hatékonyság tekintetében felülmúlja a hasonló SN olajokat egyedi összetételüknek és kiváló súrlódásgátló tulajdonságaiknak köszönhetően;
- Bi-szintetikus alacsony viszkozitású PAO + észter alap garantálja a könnyű motorindítást alacsony hőmérsékleten a kivételes indító- és szivattyúképességnek köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Optimális viszkozitással rendelkezik széles hőmérsékleti tartományban (azokhoz a motorokhoz, amelyekben ez ajánlott), ami biztosítja a stabil működést minden üzemmódban, beleértve a túlterhelést is;
- Magas termooxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
- Teljesen kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológia használatával;
- Kompatibilis az etanol tartalmú üzemanyagokkal;
- Meghosszabbított olajcsere intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokban használják.
Az európai és japán autógyártók legújabb generációinak benzinmotorjaihoz ajánlott, amelyek a fenti szabványoknak és előírásoknak megfelelően további követelményeket támasztanak a motorolajokkal szemben.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!Innovatív energiatakarékos, alacsony viszkozitású bi-szintetikus (PAO + észterek) prémium motorolaj a turbófeltöltésű benzinmotorok legújabb modelljeihez (többpontos vagy közvetlen befecskendezéses) benzin részecskeszűrőkkel.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló bi-szintetikus alapnak és a benne található észtereknek köszönhetően kiváló kopásgátló, súrlódásgátló és extrém nyomásálló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja az összes motorrendszer hosszú és problémamentes működését, beleértve a turbóegységeket is. Hatékonyan védi a vezérműláncot a kopástól;
- Kiküszöböli az üzemanyag-levegő keverék ellenőrizetlen idő előtti begyulladását a közvetlen befecskendezésű motorokban (alacsony fordulatszámú előgyújtás vagy LSPI);
- Detergens és diszpergáló tulajdonságok és termikus-oxidációs stabilitás tekintetében felülmúlja az SN kategóriájú hasonló olajokat, hatékonyan küzd minden típusú lerakódás ellen, és tisztán tartja a motor alkatrészeit a teljes csereperiódus alatt. Hatékonyan véd a magas hőmérsékletű lerakódások ellen a dugattyún és a turbófeltöltőn, hatékonyan küzd az iszap- és lakkképződés ellen;
- Üzemanyag-hatékonyság tekintetében felülmúlja a hasonló SN olajokat egyedi összetételüknek és kiváló súrlódásgátló tulajdonságaiknak köszönhetően;
- Bi-szintetikus alacsony viszkozitású PAO + észter alap garantálja a könnyű motorindítást alacsony hőmérsékleten a kivételes indító- és szivattyúképességnek köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Optimális viszkozitással rendelkezik széles hőmérsékleti tartományban (azokhoz a motorokhoz, amelyekben ez ajánlott), ami biztosítja a stabil működést minden üzemmódban, beleértve a túlterhelést is;
- Magas termooxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
- Teljesen kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológia használatával;
- Kompatibilis az etanol tartalmú üzemanyagokkal;
- Meghosszabbított olajcsere intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokban használják.
Az európai és japán autógyártók legújabb generációinak benzinmotorjaihoz ajánlott, amelyek a fenti szabványoknak és előírásoknak megfelelően további követelményeket támasztanak a motorolajokkal szemben.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!Innovatív energiatakarékos, alacsony viszkozitású bi-szintetikus (PAO + észterek) prémium motorolaj a turbófeltöltésű benzinmotorok legújabb modelljeihez (többpontos vagy közvetlen befecskendezéses) benzin részecskeszűrőkkel.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló bi-szintetikus alapnak és a benne található észtereknek köszönhetően kiváló kopásgátló, súrlódásgátló és extrém nyomásálló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja az összes motorrendszer hosszú és problémamentes működését, beleértve a turbóegységeket is. Hatékonyan védi a vezérműláncot a kopástól;
- Kiküszöböli az üzemanyag-levegő keverék ellenőrizetlen idő előtti begyulladását a közvetlen befecskendezésű motorokban (alacsony fordulatszámú előgyújtás vagy LSPI);
- Detergens és diszpergáló tulajdonságok és termikus-oxidációs stabilitás tekintetében felülmúlja az SN kategóriájú hasonló olajokat, hatékonyan küzd minden típusú lerakódás ellen, és tisztán tartja a motor alkatrészeit a teljes csereperiódus alatt. Hatékonyan véd a magas hőmérsékletű lerakódások ellen a dugattyún és a turbófeltöltőn, hatékonyan küzd az iszap- és lakkképződés ellen;
- Üzemanyag-hatékonyság tekintetében felülmúlja a hasonló SN olajokat egyedi összetételüknek és kiváló súrlódásgátló tulajdonságaiknak köszönhetően;
- Bi-szintetikus alacsony viszkozitású PAO + észter alap garantálja a könnyű motorindítást alacsony hőmérsékleten a kivételes indító- és szivattyúképességnek köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Optimális viszkozitással rendelkezik széles hőmérsékleti tartományban (azokhoz a motorokhoz, amelyekben ez ajánlott), ami biztosítja a stabil működést minden üzemmódban, beleértve a túlterhelést is;
- Magas termooxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
- Teljesen kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológia használatával;
- Kompatibilis az etanol tartalmú üzemanyagokkal;
- Meghosszabbított olajcsere intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokban használják.
Az európai és japán autógyártók legújabb generációinak benzinmotorjaihoz ajánlott, amelyek a fenti szabványoknak és előírásoknak megfelelően további követelményeket támasztanak a motorolajokkal szemben.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
SAE 0W-20
ACEA C5
API SP (RC)
MB 229.71
BMW LL-17FE+
VOLVO VCC RBS0-2AE (ServiceFill)
OPEL OV0401547
GM dexos1 Gen2
GM dexosD
HONDA HTO-06
GM 6094M
CHRYSLER MS-6395
CHRYSLER MS-13340
JAGUAR STJLR.51.5122
LAND ROVER STJLR.51.5122
FORD WSS-M2C947-A
FORD WSS-M2C947-B1