- Elérhetőség: Raktáron
- Cikkszám: MN7125-20
- Típus: MANNOL
- Egységár: 2062 Ft/liter
Az ár kizárólag a raktárkészleten lévőkre érvényes!
Mannol 7125-20 TS-25 UHPD 5W-30 motorolaj, 20 liter
Innovatív, energiatakarékos, szintetikus (PAO-t tartalmazó), alacsony viszkozitású motorolaj, amelyet a legújabb generációs turbófeltöltős dízelmotorokhoz fejlesztettek ki, amelyek nehéz körülmények között működnek, ultraalacsony kéntartalmú üzemanyaggal (15 ppm vagy kevesebb) és kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel (SCR, EGR és DPF) vannak felszerelve. Az EPA 2010 és a GHG 17 szabványoknak megfelelően biztosítja a motorvédelmet. A Volvo és a Daimler követelményeinek megfelelően fejlesztették ki.
Terméktulajdonságok:
- Javítja az üzemanyag-fogyasztást (akár 0,5%-kal a 10W-30 olajokhoz és akár 1,3%-kal a 15W-40 olajokhoz képest), és a megnövelt nyírási stabilitás és a nagyon alacsony illékonyság miatt hosszabb csereintervallummal rendelkezik; - Az egyedülálló, alacsony viszkozitású, legmagasabb minőségű szintetikus bázis, az egyedi adalékcsomaggal és viszkozitásmódosítókkal kombinálva megnövelt viszkozitási indexet és páratlan súrlódásgátló, kopásgátló és karcolásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a gépek élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódokban is, kellően széles környezeti hőmérsékleti tartományban, és páratlan nyírási stabilitást biztosít;
- A szintetikus bázis, a speciális felületaktív anyagok és a TBN-lebontók fokozott termikus oxidációs stabilitást, kiváló detergens-diszpergáló tulajdonságokat és alacsony hamutartalmat biztosítanak az olajnak, ami hatékonyan csökkenti a szén- és lakkképződést, megakadályozza mindenféle lerakódás kialakulását, és tökéletesen tisztán tartja a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyú csoportot a teljes olajcsere-intervallum alatt;
- Az alacsony viszkozitású, PAO-tartalmú bázisnak köszönhetően kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot is, ami kiváló olajszivattyúzhatóságot és motoralkatrészek forgathatóságát biztosítja alacsony hőmérsékleten, könnyű „hidegindítást” (akár -45 °C-ig) és csökkentett indítási kopást;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit mindenféle korróziótól;
- Hatékonyan megakadályozza a nyíróerő növekedését üzem közben, amelyet a koromdiszperzió okozta viszkozitásnövekedés okoz;
- Hosszú ideig fenntartja a kipufogógáz-utókezelő rendszerek hatékonyságát, meghosszabbítja azok élettartamát és csökkenti a dízel részecskeszűrők (DPF) eltömődése okozta veszteségeket.
2021-es és későbbi motorokhoz tervezték, amelyeket európai, amerikai és ázsiai gyártók közúti (távolsági vontatók, buszok stb.), terepjáró (építőipar, bányászati, mezőgazdasági) és speciális célú járműveibe szereltek be, amelyek megfelelnek az Euro VI és az EPA 10 követelményeknek, ahol API FA-4 teljesítményszint szükséges. Az ebbe a kategóriába tartozó olajok nem felcserélhetők és visszafelé kompatibilisek a CK-4 kategóriájú és elődei olajokkal. Használható könnyű dízelmotorokban és dízel részecskeszűrő (DPF) nélküli dízelmotorokban.
SAE 5W-30
API FA-4
CUMMINS CES 20087
DETROIT DIESEL DFS 93K223
VOLVO VDS 5
DAIMLER DTFR 15C130
1QQM-P0E8-E00H-K4CV